dimarts, 12 d’agost del 2008

Adios con el corazón...

Lo raconet de la Gemma arriba al seu fi, al menys per un temps,(això no vol dir que si algun dia se'm girà el cervell no em posa a escriure com una "asmelegada"...).
Sobretot demanar mil disculpes als que heu anat entrant perquè l'he deixant massa de banda i en algun moment va perdre el poc interès que podria haver tingut.

Gracies als que heu estat per aquí voltant i al que heu tornat a voltar després de tant de temps. Als que no, si voleu alguna cosa ja sabeu on trobar-me.

Besots!!!


Deixo una cançó, simplement perquè m'agrada. Em ve al cap la imatge de ma mano japo i jo davant la tele veient el vídeo clip i rient al veure com els protagonistes desintegren "marsianos" amb paraigües i comparant la lluna amb... aiss... això son altres histories.



Sigueu tant feliços com pugueu que els problemes venen sols! :-)

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Pos vaya, ara resulta que la xica s'ha cansat d'ascriure. Quina manta portem. Io entrant casi cada dia, i avui trobo això

2teixidor ha dit...

Fes unes blocances i quan se t' haigo passat la droperia et volem tornar a llegir.
B777'S

GUM ha dit...

Ai xiquets! Vatres si que sou un exemple a seguir, que de mandra per escriure poca. Ja em contareu la tècnica...

Ja m'ho faré mirar això de les blocances, pot ser millor una bloc-excedencia?

Besitos i mos veiem prompte armosures!

Per cert Angel, peassso vacances, he vist les fotos i son genials! quina envejeta xeic!

Anònim ha dit...

au xica que t'entorarem!!!!!petons
Núria